the disappearing act

Sitter och inte gör mycket alls. Skriver lite grann med Felicia om viseversa och tänker lite på vad man ska ha på sig på fredag.  Den    eviga    kvinnliga    frågan.. mja. Varför är det så att,   så fort man ska gå ut så har man inga kläder alls?   Whats up with that?  Så, tills fredag kväll förväntas det bytas ett miljontals plagg och kombinationer -samt gnäll att Johan ska titta och säga vad han tycker - men han ljuger ändå för han vill bara bli fri från mitt tjat. Inte för att jag kan blamea han.  Snart är iallafall farsan på G och spana in ny datan. Det ska bli kaffe & te. MUMS.
Jag har inga bilder för tillfället, så ni får inga alls.

Kommentarer
Postat av: Elvira

Hej! Jätte fin blogg! Ska vi följa varandras bloggar via bloglovin' om du har det? :)

Ställ gärna några frågor i min frågestund! Direktlänk: http://elifoto.blogg.se/2011/may/fragestund.html#comment



Kram<3

2011-05-25 @ 19:25:35
URL: http://elifoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0