sömn & dröm

jag är så jävla trött. har tagit eftermiddagsnaps två dar i rad nu. Somnade nästan igen för en stund sen till och med. Vet inte vad det är som fått hela min kropp i obalans. Kanske Jetlag, men inte så här länge borde de vara. Men jag misstänker våran lilla kissemaja som busar som aldrig förr i sängen, när man ska sova. Nattdjur.
Hursomhelst är jag helt slut.
Drömde som vanligt mina spöken/demon drömmar. Den här gången var det ett barn som var en poltergeist på övervåningen av ett hus jag befann mig i. Hon jagade mig rätt mycket, och folket i mitt umgänge tvingade mig upp till den jäveln ibland också.
Vilka vänner, right.

Jag vågade mig till vågen idag också.(eheeeehh. get it?) Har börjat få en sån jävla ångest när jag ser HM modellerna för de nya bikinis 2011. Off.  Jag kan ju säga att bantningen is totally on.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0