Somliga går i trasiga skor

JEPP! Idag är jag stolt över mig själv. Så det så. Jag drog på mig mina favorit trasiga skor och drog på en promenad själv. Promenaden tog väl sammanlagt ca 45min och ungefär 5600 steg. Ja har hört att man ska gå ca 15 000 steg per dag för att man ska gå ned i vikt eller nått. Ungefär 14 000 steg går jag när jag jobbar varje dag på FAB. Så om en månad när jag börjar jobba igen - BOOYA! Det var ju där jag gick ned ca 5kg för två år sedan. så..yeah   ;)
Nu sitter kissen och myser med mig framför datan. Hon fick nyss en skål mjölk så hon e en glad tjej.

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: tack! :) det beror på vart du gör den men om du gör som jag i photoscape sparar du den bara på datorn sen laddar upp som en vanlig bild :) ifall du gör det via ngn website står det oftast htmlkod och då kopierar du den och klistrar in den i html-boxen i ditt inlägg!

2011-05-15 @ 13:47:31
URL: http://myscenario.blogg.se/
Postat av: felly

ahhh! jag måste investera i en stegräknare.

2011-05-15 @ 14:28:18
URL: http://bootycall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0