say whaaaat

åh. äntligen.

NU funkar blogg.se igen. Eller om det nu ens var nå fel. Men inga av mina inlägg har kommit in som jag lade in igår eftermiddag. Så, ni får läsa dom en dag försent. Inte för att ni bryr er om det egentligen.
Och ja, jag skriver på svenska igen. Det kändes skönt att göra det. Har blandat så mycket engelska och svenska sen man varit i Japan att jag är helt snurrig - antar att ni märkt att mina japan inlägg, har det stått "Day 8" tex. Men resten av texten är på svenska.
Också i min egen japan dagbok har jag råkat skriva hela inlägg på endast engelska. Lyckat.

Idag har man redan hunnit städa hela lägenheten - det känns skööönt. Allting rent. Nu kan jag ha fezt igen. Men det ska jag ju inte. För jag ska ju gå ned i vikt. Huu..

här har ni en bild då jag hade lugg. Ska man igen? Ska man inte?
. jag är nog hetare med längre lugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0