result

Yep - nu ska jag berätta lite hur det går för min bantning.
Jag har följt en App i iPhone som räknar kalorier etc åt mig. Samt hur mkt man bränner ungefär på tex promenad. (Vilket jag har använt mig av.) Så den räknar allt åt mig så jag vet ungefär hur mkt man kan äta per dag för att stadigt gå ned i vikt utan att svälta mig. Jag har hållt mig på ungefär i snitt 500kalorier per dag eller mindre, och vågen visar att jag går ned :D Så yippie me! Synd bara att vädret vart så dåligt att jag inte orkat gå på promenader och fortsatt som jag tänkte mig. Men jag hann gå iallafall lite. Nu väntar jag in de fina vädret.. komsikomsi.

 

Men det känns skönt. Magen känns inte så jäkla uppblåst hela tiden längre. Den känns som jag vill att den ska vara. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0