Japan - Day 13

2011-04-16


En otroligt god frukost fick vi idag. Imorgon är det bokat in samma. YUM! Engelsk frukost i Japan. Väldigt passande, haha. Idag har vi dragit till Ueno parken! Där besökte vi Museét av natur & vetenskap som var helt awesome! Jag har velat se dinosaurier sen .. ja alltid. Jag älskar dom. Så vet var helt klart bästa på museét. :)
Vi tog sen en promenad i parken men det var så sjukligt varmt att det blev många köp från dricka automater. Vi hittade också till en lång shopping väg precis vid Ueno stationen. Där hittade jag shorts, strumpbyxor etc. Idag är också dagen, som jag blev sjuk med hosta..
Hade bilder på Tyrannosaurus rex också, men de är i Johans dator. Den kommer en annan dag.

<3

Kommentarer
Postat av: jespa

Fan vad Awesome med dinosar! :D fräcka bilder!

2011-05-30 @ 21:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0