dilemma

Nu har jag bokat klipptid - men tog bara tid för att klippa håret. Att färga vad man vill + klippa kostade 900Kr. Så mycket pengar vet jag inte om jag vill spendera på håret. Har aldrig tyckt det är så nödvändigt Egentligen. Men å andra sidan, har jag ibland gått ett-två år utan att klippa håret för att spara pengar och jag har aldrig klippt nå special på grund av det.
Jag kanske borde unna mig lite snyggt hår? Funderar på den här färgen;
Tycker hon är så jävla snygg i den hårfärgen. VAD SÄGER NI?! Ska jag ringa å boka om till både färg/klipp ellleee fortsätta med min mörkbruna hårfärg?


Kommentarer
Postat av: Amanda

Kul att du gillade tipset med appen :D Lycka till!

2011-05-17 @ 12:20:14
URL: http://mycketamanda.blogg.se/
Postat av: Klaggen

Det kan väl vara kul att ändra på sitt utseende och unna sig ibland :)? Jag tycker att du ska göra det om du har råd ^^.

Färgen kan nog bli bra på dig :D

2011-05-17 @ 14:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0