B-DAY RAMBLES

Ja som sagt så har jag vart hos Mommo & Moffa för att han fyllde år. Jag hjälpte mommo baka två marängtårtor - som var aaawesome - och tog det lugnt. Fick däremot inte en helbild på när tårtorna var helt klar.. jag glömde bort att fota när man kunde äta dom.. så, eh.. det får duga.
Fick också mitt CDON paket! YIPPIE!
Jag har egentligen alla Buffy säsonger, men de är alla piratkopier från typ.. inte vet jag vart polarn köpte dom - typ indonesien eller nått. Men vissa avsnitt fungerar inte, eller rättare sagt inte finns alls på skivan och vissa avsnitt har hoppat runt i säsongen. Och det kan vara riktigt irriterande.
Så efter ett x-antal år med att titta på en ofungerande säsong och alltid bli lika ledsen - bestämde jag mig för att införskaffa mig alla säsonger för att jag ser Buffy säsongen kanske.. 3-10ggr per år.(beroende på hur jag känner mig emotionellt.) Jag älskar serien. Och den är inte töntig.
Började faktiskt se om den nu för nån vecka sedan fast från säsong 3 (för att ja tappat bort säsong 1-2skivorna) och har hunnit in till säsong 5 - men nu imorgon eller ikväll, börjar jag om från SCRATCH och får se mina älskade avsnitt som försvunnit från de andra. åååh det kommer bli så underbart. <3




och lill-kissemaja fick en egen matta från mommo för att hon älskade dom så mycket. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0