DAMN YOU, SYSTEM

Checkar runt på olika jobbgrejjer i stockholm. Hittade en som var intressant, som statist i en film som ska börja spelas in i Juli. Vore ju as kul - MEN då var det ju det där problemet att jag inte har boende i stockholm, och jag jobbar då. Jävla fanskap att det ska vara så svårt att få boende där. Om jag hade bott där hade jag inte ens tvekat om att ansöka till jobbet.

Annars, börjar det kännas lite leskigt. Nästa vecka är det dags att klippa + färga håret. ujujjj. Men håret behövs klippas asså, det börjar se risigt ut. Och att jag har många olika färger i håret just nu. Blont, svart, brunt, ljusbrun, och ibland lite rött? nä. det är på tiden trots den oerhörda summan.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0