the crazy cat lady

Johan jobbar 12timmars + att han ska till skatehallen ikväll. Så, ja kommer vara ensam typ.. ja, från imorse kl 6- ca 21. Känner mig oerhört ensam. Haha. Klaggen ska komma typ 12 å hänga nån timme innan hans jobb. Klockan 11 ska jag skriva till tatueraren och hoppas att jag får en av hans tider till hösten. Sen försöker jag planera in saker att göra så man inte ska börja filosifera om hur ensam man kan känna sig som in the old days.
uhh, nån som vill fylla ut mina dagar? Felicia;Checka filmen Chatroom? Nån dag? Jespa; Kom på kaffe? Klaggen; Du kommer idag, men nån annan dag också? Haha...
off. Katten kommer bli leds på mina kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0