show me the human mind

Jag är så arg. Sårad. Bölar som vanligt. Inte för att det är en dålig sak, egentligen. Bara känslor. Men fan. Önskar jag kunde vara likadan. Jag önskar att jag kunde vara mer förstående, för tydligen räcker inte det jag är. Handlingar jag absolut inte förstår till en ynka procent. Framför allt, kan jag inte förstå hur man kan göra vissa saker utan att tänka. Jag tänker alltid om det handlar om en annan människa. off. Få mig att sluta känna för en stund. Okej? Snälla?

Jag vet inte vad jag ska göra, eller egentligen, vad jag har rätt att göra. Jag vet inte.. vad jag ska ta mig till.

 

 

Men det är Alltid för mycket begärt. It seems. jag är väldigt negativ just nu, men jag bryr mig inte.

Kommentarer
Postat av: Felicia

:< hoppas det löser sig, vad det nu kan tänkas handla om. ba att prata med mig om det skulle behövas, oki?

2011-06-23 @ 17:15:15
URL: http://bootycall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0