Quick method to become yourself; pick a fight

Idag tar alla kidz studenten. Grattis till er och välkommen till världen. Nämen, grattis till Nathalie & Felicia! Nu ere bara å resa iväg. Ring mig när du vet vart du ska, haha.

Perfekt väder för student asså. AVIS som aldrig förr. Kände imorse för att starta dagen med krossad is och en Bacardi Melon, men jag höll mig. Inte jag som tar studenten tråkigt nog. Det blev kaffe, vilket inte var så härlig kombo med vädrets värme. Nu ser jag sista avsnittet av Buffy för säkert 50e gången. Jag känner att jag kommer böla my ass off som vanligt. Jävla weak chick som jag är nuförtiden. Måste gå å slåss eller nånting så jag blir till mig själv igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0