new hair

Jepp, jag var ju där och färga håret. Det var hemskt, bokstavligt talat. I slutändan -  Blev jag inte heller nöjd. Så, jag kommer nog färga om håret igen om kanske en månad. Inte så bra å bleka direkt efter kanske. Allt lär väl lossna.
Jag skulle ha den här färgen men istället blev det Mycket rödare. Och jävligt lik den röda färg jag själv hatar.
Vad är oddsen egentligen, av alla färger, så får jag den enda färgen jag verkligen ogillar. Mjaja. Nästa gång klipper jag mig som Kate Beckingsale i Underworld och färgar orange rött.


Kommentarer
Postat av: Taclite

Såg ju bra ut :D

2011-06-22 @ 20:10:02
URL: http://www.snakezooka.com/
Postat av: tina

Tycker också att det såg bra ut!!! :D

Men vad var det för frisör igentligen???

Det såg ju mkt brunare ut de du ville ha?

Nog för att det röda kanske försvinner.

MEN HALLÅ? vart gick du?

du får ringa å säga att du inte är nöjd ... visa du bild åt dem?

2011-06-22 @ 22:22:49
Postat av: Felicia

vi kan ta kicks på mån/tis istället! :>

2011-06-22 @ 22:30:19
URL: http://bootycall.blogg.se/
Postat av: Klaggen

Jag personligen tycker att den där färgen är ganska snygg - men det blev ju inte ens nästan som du tänkt dig :o

2011-06-23 @ 00:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0