make me forever

Det är nu Juni - och den 6e ska jag ringa och hoppas på en tatueringstid. Spännande. Så jag checkar ut potentiella tatueringar som jag vill ha. För den här gången blir de bara små tatueringar. För att testa om jag vill ha mer eller inte. Annars är jag pepp på text på revbenen eller nått större på skulderbladet. Vill ha en speciell uggla men hittar inga snygga. Just, FYI, ugglan där har ja köpt som öronhängen till min mommo i Japan. Men personligen, är jag nog mest pepp på Katten eller Maneki Neko katten på min handled.. eller nån annanstans. Haha! Men jag är så sugen på att ha nått på handleden. T_T Här är några som jag hittills gillar iallafall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0