KEEP IT REAL, GIRL

Off. Jag vill så mycket. Känner hur det kvider i min kropp för alla tankar om resor, känslor upplevelser. Allting som jag vill se. Leva. Jag ska ta och börja lägga ned det här med att köpa så jävla mycket. Jag ska bli den jag Var, och inte köpa ett jävla skit på ett halvår, sen köpa nått plagg som är viktigt, sen inge mer på nästa halvår. Jag ska köpa så absolut lite jag kan, och bara betala hyra & mat. Leta nå crappy jobb i Stockholm och försöka spara ihop ton av pengar och resa.

Blev sjukt sugen igen på att volontär arbeta. Mest sugen på antingen i regnskogen med orangutanger eller mina favoriter, kattdjur. Typ geopard etc. Men jag vill ju till Italien också som det snackats om. Så frågan är ju, vart vill jag först? Och jag vill flytta till Stockholm. Och jag vill gå filmsskola. Och jag vill resa. Jag vill bo på en Ö med delfiner.
AAAH vart fan ska man börja?


... jag ska lägga in lördagslotto.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0