give me some underbust-lovin'

åååhhh min nya obsession igen. Eller ja, Nya vet jag väl inte. Jag har alltid älskat korsetter & underbust men inte kunnat köpa mer än en för att priset är så jävla skyhögt. MEN OFF. Fy fan så sexiga å vackra. Jag vill ha. Nu.
Väldigt sugen på att köpa en bok om modet på latex och korsetter för ca 200  på bokus. MMMM SÅ FINA! Är jävligt nära på att köpa en på tradera.. redan kollat in och allt..
om nån rik hade velat, så, asså, skulle de inte göra nått om ni köpte mig ett par stycken. Skulle gärna vilja fota mig i såna också. åh, jag skulle vara så fin.


Min nya obsession är hon. Hon är så otroligt vacker! Tror jag ska färga mitt hår som hennes, haha. Nämen, det är ju liknande den som jag tänkt redan så. Hon är från sverige och har kommit med i latex boken jag nämnde tidigare. Här är hennes profil om ni vill checka in henne; http://insaniteatime.deviantart.com/

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0