Cypern 2011?

Funderar på om man ska boka en resa till Cypern eller inte.. Jag har ju pengarna - så varför inte? tänker jag. Men å andra sidan, har jag inget jobb = ingen inkomst. Och de pengarna kan behövas om jag blir långtidsarbetslös.
Men pengarna jag sparat, har jag sparat till att resa och det är nu jag kan resa. Vem vet vad som händer imorgon eller om en vecka. Jag kanske dör, blir gravid,(lets hope not) eller whatever. Vem vet.
Så jag funderar om man ska passa på... men igen, å andra sidan... kan pengarna behövas...

När jag var i min depressions tid som ung, tänkte jag många gånger på Cypern som tröst. Det såg ut som en magisk plats - och det skulle vara enormt kul att äntligen få se den platsen.



Kommentarer
Postat av: Klaggen

Tågluff i Italien :D?

2011-06-12 @ 20:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0