whiney mcCindy

Jag behöver gnälla av mig lite.

Jag har jätte stora, onda, myggbett ännu en gång på jobbet som gör så ont att jag måste halta när jag går. Jag önskar att de kunde försvinna så jag kan se normal ut. Idag, var det jätte mycket jobb. Och våran tredje arbetare, var sjuk igen = dubbelt arbete. Jag ska städa idag 11 lägenheter, och tvätten imorse var oerhört tungt och nu har jag ont i min handled igen. Hade behövt en tredje arbetare idag, minst sagt.
Jag ska jobba in min sista halvtimma nu, och sedan är jag klar med skuld-tid och jag behöver bara chilla resten av veckan när det kommer till lunchtid. Så det är nått bra iallafall.
Jag känner mig stressad. Jag har mycket att göra i veckan och det är klurigt att få in allting efter kl 16. Det är för lite tid. uhhhh..

Kommentarer
Postat av: hanna ♥

tack så mycket :)

2011-07-11 @ 12:24:31
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: vist är den underbar, haha nej jag har tyvärr inte tagit den själv!

2011-07-11 @ 16:48:31
URL: http://veofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0