the wisdom that comes with age

Har hängt i laxforsen hela dagen igen. Det är rätt skönt där ändå  -  visst är det roligt hur saker kan förändras när man blir äldre? Som när man hatar att äta lök, men nu älskar man det. Eller att man hatar att vara med familjen, men nu är det ändå helt okej? Hmm, its a weird thing. Hursomhelst, jag brukar hata att vara i stugan. Inte för att det är mysigt, utan för att toaletten är ute och innehåller tusen spindlar. Och massor av mygg. Och man har inte så jätte mycket att göra. Men nu tycker jag att toaletten DUGER. Bara jag tittar väldigt noga innan jag går in. Och myggen är jobbiga men jag dör inte. Och det hela att vara sysslolös, kanske är bra ibland.

Jag - Är glassen god?
Linus - Jaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0