the happiness money can buy

Här är lite (har köpt en massa mer men ids inte leta upp allt.) stuffs som jag köpt under resan. Bara för att jag har tråkigt och det kanske är roligt för nån att kika. mjee.

ps. Bridesmaides var sjukt kul. Jag skrattade i nästan varenda scen, den var så sjuk. hojja. <3

Im gonna cook some awesome food when I get home!


Tre Stycken rislampor till mig och tre till morsan. Svinsöta! Kommer bli underbara
till vintern när de lyser. <3


200 hårklämmor för, hör å häpna, 10 Kr. KAP.


En hel påse med kattgrejjer - varav den här som är katt shampoo


Köpte en egen mugg till mig. Har velat ha den ett tag nu och jag tyckte jag förtjänade en alldelens
egen mugg som är urgullig. Och får inspirationen att flöda på morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0