nothing more annoying than being sober with two drunk guys

Har vart på bilbingo i Kalix precis. Vann ingenting.. som vanligt. Men var nära åtminstone. Så det kändes värt å dra dit och köpa lotter. Min farbror vann 500 kr iaf. Cudós till honom.
Nu har vi busat lite med Foxy som varit ensam ungefär hela dagen - och jag har extrema skuldkänslor för att hon fått vara ensam. På vägen började farsan och Johan supa - och jag säger då det. Jag tål mer än dom och jag är väldigt mycket mindre, och väger mindre. Pfft. Rookies. Men verkligen inte mycket som är mer irriterande än när man själv sitter nykter, och folk i omgivningen är fulla. Helt meningslösa samtal och tjafs. euuh.

Kommentarer
Postat av: tom (moondogg55)

lol ~ yeah, being around drunken guys can be a bore, unless you're one of them -ha

like the pic, skinny leggs! :)

2011-07-28 @ 23:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0