me? who? what?

ojojojjjj vilket äventyr.

Vi for iväg med husbilen för att åka till Juoksengi på Bilbingo. Högsta vinst 40 000kr. Som jag hade behövt. Men ungefär lite över halva vägen dit stannar våran husbil med rök och det visar sig att kylaren säckade. Det blev en massa om-men-vart-hur-hurgörvinu- snack och efter ungefär nästan 6 timmar fick vi igång bilen och kunde åka tillbaka till Morjärv - men utan att ens ha åkt till Juoksengi. Ingen bilbingo alls. Bara en massa nya jävla förbannade myggbett och väntan på att bilen ska bli klar.
Kvällen blev absolut inte som den skulle, men nu är vi iallafall hemma och jag började skicka två brev till manusförfattare och en som kunde råda om vart man ska ta vägen. Så, jag väntar in svar och är pepp.
Också en massa filosiferingar om min tatueringstid som är nu nästa månad. scaryyy

Kommentarer
Postat av: tom (moondogg55)

wow ~ what an adventure ... you had a hell of a day! You need to remember to use sunblock in the summer to protect that fair Swedish skin! I hope you are having a fabulous Summer holiday!

2011-07-28 @ 23:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0