couldnt someone just point the way?

Jag har lite panik. Jag vet inte vad fan jag ska göra med mitt liv. Jag vill så förbannat mycket att jag inte vet vart jag ska börja. Jag har kollat lite mer om skolor i USA samt i Stockholm som verkar vara det mest logiska valet att göra som nästa steg i vuxenlivet. Men är det vad jag vill? Eller är jag bara rädd för förändringar?

Sen kollar jag på volontärarbeten och hittade idag ett helt perfekt arbete. Arbeta med forskning av delfiner i två veckor för ca 7000kr. Då inte inräknat typ flyg och lediga dagars mat etc. Och jag blev helt kär i tanken.. har alltid velat jobba med delfiner eller som marinbiolog. Men man måste vara smart för det. Däremot inte för två veckors arbete, hehhh.

Eller om jag bara ska leta upp en Ö med nått lätt servitris jobb och bo där i nån månad. Det enda jag vet är att jag MÅSTE uppleva nånting. Jag kan inte låta mig själv tro att det här är allt livet har att ge. Jag måste resa och jag måste uppleva nånting man annars inte kan göra. Så,
vad fan är nästa steg då? Ologiskt eller logiskt?

Kommentarer
Postat av: Felicia

ologiskt. jag vill också jobba inom hotell och restaurang på nån mysig ö!

2011-07-09 @ 16:46:49
URL: http://bootycall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0