Swedish and English news

Im so freakin happy right now!! AAH!

Its so close! Or, well, about a month close - but still! Its gonna be so awesome!
Maybe I should explain?? Me and Johan are moving into our own apartment in about a month. Actually his mom his moving and we are renting the place from her for a while, but it will still be our own place.
Im looking forward to everything that comes with! Even the bills! Haha :)

Im just jumping around thinking about on how we can decorate etc. ~
Aaah... so happy :) <3


Jag är så jäkla glad just nu!! AAH!
Det är så nära! Eller ja, en månads-nära - men ändå! Det kommer bli så awesome!
Kanske jag borde förklara?? Jag och Johan ska flytta in i våran egen lägenhet inom ungefär en månad. Det är hans mamma som ska flytta egentligen, men vi ska flytta in till den lägenheten och hyra av henne, men det kommer vara vårat eget ändå.
Jag ser så mycket fram emot allt som kommer med flytten! Även räkningarn! Haha :)

Jag hoppar bara runt och tänker på hur man kan dekorera etc. ~
Aaah.. så glad. :)

And we are thinking about buying our own cat after we've been in Japan :D
Och vi funderar på att köpa våran egen katt efter att vi varit i Japan :D

Kisse-Maja chill!





Kommentarer
Postat av: Tina

Kul med eget =) vi har ju också just flyttat ihop=)

2011-01-11 @ 11:55:31
Postat av: Klaggen

Du kan ge dig på att jag kommer förbi på fika ;)!

2011-01-11 @ 13:00:43
Postat av: Alexandra

vad underbart med en flytt :D

2011-01-11 @ 15:24:38
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0