the pessimist is here

Ja.. nyår är här. Jag är trött som fan. Ska snart jobba 10 timmar mer inget annat än vad jag kan förutse; stress.Jag hatar nyår. Men jag ska väl försöka dra en liten bild memory av årets gång bästa grejjer.
Och det börjar ju så klart med Japan. Det finns inte många saker som nånsin kan toppa en resa till freakin Japan.

Hämtade oss sötaste kissemajan i världen; Foxy


Jag gick ned till vikten jag strävat efter sen jag blev 18 och gick upp en massa. damn booze.

Hade en härlig sommar med husbil & bilbingo



bör hårfärg, från svart till rött/orange/brun (?)




vi flyttade till en väldigt mysig lägenhet.



I det stora hela var det ett bra år, men har på känn att nästa år kommer bli ännu bättre

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Härliga bilder Cindy! Hoppas det går bra på jobbet denna speciella dag. Önskar dig ett spännande, givande och roligt 2012. Kram

2011-12-31 @ 10:51:21
URL: http://birgittasfoto.blogg.se/
Postat av: E

Gott nytt år och hoppas timmarna på jobbet går fort!

2011-12-31 @ 13:34:50
URL: http://www.elsanilsson.wordpress.com
Postat av: Micke

Verkar vara bättre än du framställer det Oò mycket bättre än mitt år iaf

2012-01-01 @ 02:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0