for all that its worth.. ah who gives a rats ass

Jepp, idag är sista lediga dagen på 5 dagar igen. Jobbar en extremt deprimerande helg, nyårshelgen, och det gör ont i hjärtat. Anyway, när lönen väl kommer lär jag väl inte ångra mig. Även om jag själv anser att pengar inte kan byta den enda dagen på året då släktingar är i stan och man missar att umgås med dom. Så, egentligen, kommer jag väl ångra mig ändå. Men aja. Välkommen till livet som vuxen, Cindy.
Iallfall så har jag bjudit över Klaggen och Fredrik till oss för lite snacks, och sånt där för att jag inte kan fira desto mer under nyårsafton ändå. Så det ska bli trevligt!
Sen får jag bara arbeta inför nästa långledighet. <3333333333 och massa fler.



Kommentarer
Postat av: Melissa - Foto¤Vikt

hoppas de ser bättre ut nästa år för dig

2011-12-30 @ 21:54:35
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0