the horrific land that is Kiruna

jag fick svar från en casting i stockholm. de ville att jag skulle provspela för en reklamfilm. jag = SJUKT glad och ville tacka ja. störtböla och föll i Johans armar för att nån ville ge mig en chans på jobb. äntligen. MEN inspelningen är nu. jag kollade i panik efter flygtider, men det fanns inget som passade tur å retur på så kort sikt. Enda som fanns var Måndag, men då var deras provspelningar slut. Hon i telefonen var så trevlig och sa att hon skulle höra om det gick att klämma in mig på måndag morgon, men att troligen gick det inte. Men hon skulle ge det ett försök till casting folket.

jag hatar kiruna. förbannade jävla stad - jag vill inte bo kvar här.
när jag bor i stockholm kan ja gå på castings typ närsomhelst, men kiruna bara råkar vara i landet ingenstans.

Kommentarer
Postat av: Klaggen

Woah.. Kul att du fick respons och ett erbjudande åtminstone! Men ja - Kiruna är verkligen sjukt långt bort ifrån allt..

2011-08-20 @ 15:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0