'god, now im gonna be stuck with serious thoughts all day'

off, jag har seriösa problem. min tatueringstid är nu nästa tisdag - och jag vet inte ens om ja ska ha tatueringen.
Jag vill - men ändå inte. Och nu har jag tänkt att jag kanske vill använda mina 6 år av teatererfarenhet och kanske testa på skådespel när jag väl kommer till södra sverige. Jag har redan blivit erbjuden ett statist jobb i Hjo, men utan lön. Men bara för skojjs skull liksom. Men om jag har en tatuering och jag försöker på den vägen ist för manusskrivare - så kanske jag inte får lika många jobb pga att jag har en tatuering där regissören inte vill.
Forum om ämnet säger typ i korta drag; Du kan få ett jobb pga tatuering eller inte få jobbet pga tatuering. Om du verkligen vill ha en så finns det smink som kan täcka. Men det finns folk som inte får jobbet ändå och väljer den som INTE har en tatuering.

Vad fan ska jag ta mig till. Vänta tills nästa års tatueringstid istället och se vad jag vill, var jag är i världen, eller helt enkelt satsa och göra en nu på tisdag? Off. Jävla jag som bara tänkerochtänker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0