-

Det värker i mitt ben. Men bara från knät och ned. Av nån mystisk anledning - kanske för att jag bar saker igår som jag inte borde ha gjort för  min styrka och storlek. Eller för att jag är sjuk och har ledvärk. Eller inflammation. Hursomhelst, jag är jävligt tjurig. Och det var kanske inte ett smart drag att börja med det jag hatar, kanske mest av allt, pyssel med trådar. En väldigt arg Cindy började klättra på stolar, riva i trådar, försöka knyta fast snörjävlarna i en snurrande pinne  och försöka lägga upp alla mina nya lanterns. Och en katt som är helt fokuserad på att tugga sönder alla trådar.
Kanske jag ska bege mig till soffan och invänta mörkret så jag får titta på mina fult uppsatta, men söta, lampor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0