-

Jag är fan omöjlig. Oavsett hur mycket jag researchar, letar, kollar; blir det i slutet alltid förbannat i mig fel. Jag vet inte hur jag lyckas när jag försöker göra allt så rätt som möjligt på en gång men ändå misslyckas.
Hursomhaver, jag hittade Äntligen hårfärgen jag är ute efter. Mer eller mindre. Jag beställer den, för ett rätt så högt pris. Nästa sida jag hittar, är samma produkt; Men kanske 50 kr billigare. "SCREWED, BITCH"; tänker jag då.
Visserligen var den billigare en Färg och inte en toning som den jag har beställt.
De som tipsade sa att om man inte var säker; köp toning och färga sen istället. Eftersom rödfärg är svår att få ur.
Jo, och hör på ironin i det hela också; Den här hårfärgen har jag browsat förbi tidigare men tänkt "vad är det där för nå B paket. Ser ut som nått sketchy shit." - och inte ens klickat mig in på produkten, men som egentligen var awesome.

Så nu tänker jag; ska jag stoppa min beställning på Toningen och ta den billigare hårfärgen men som är i Färg? Fast.. toningen hade två appliceringar, så det räcker till två gånger. Kanske är lite bättre än färg och bara en användning...
Off. Jävla tankar, aldrig kan det vara enkelt. Värld; Jag önskar mig en Ande i Lampa och tusen önskningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0