nothing Other than me

Hello! こんにちは!

Im sorry - Sumimasen - But I dont got any new pictures so I just took some of myself to update on various internet websites. ^__^
AND I promise that I will take something new soon. I will get a camera of my own at my birthday next week, so I think I will have lots of new inspiration!
I have already planned some pictures to take this summer. It will be great.

The first photo of my new pierced ear :D


and this is almost the only picture of me smiling intentionally. :P


さよなら!~


Kommentarer
Postat av: Jespa

Den där bilden är asfin!! :-)

och, vad får du för kamera btw?

2010-04-17 @ 04:15:27
Postat av: Christine

Hej,



alltså det är ju sällan enkelt att flytta till ett helt nytt land där man inte kan språk ordentligt och alla lagar och byråkrati. Jag har haft det ganska tufft emellanåt och en del otur med det ena och det andra. Fördelen med Paris är ju att det är betydligt närmre "hem" än Japan. Skulle det krisa sig är min familj 2 timmar bort, vilket är stor skillnad i jämförelse :-)

Men om det är något jag upptäckt under mitt år här så är det att man klarar mycket mer än man trott från början. Och man blir så fruktansvärt stark och lär sig otroligt mycket. Så jag kan verkligen rekomendera att prova på. Skiter det sig så skiter det sig, då får man åka hem. Men inget flyter på av sig själv, man måste kämpa lite ;-) Ni har ju varandra i så fall!

2010-04-17 @ 18:31:06
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0